Bundan bahsediyor galiba. Buna benzer çiçekler bizim köyde ilkbaharın ilk zamanlarında çıkıyordu. Köye gitmeyeli en az bir 10 15 yıl olmuştur Halen çıkıyorlar mı bilmiyorum.