Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu nasıl bir mantık? Elindeki telefonu piyasa fiyatının çeyreğine verir misin bir ölücüye?
Aslında ölücüler bir bakıma faydalı.
Emlak ve araç fiyatlarının artması, balon olması gibi durumları engelliyor.
2.el bir araba 2 yıl kullanımdan sonra sıfır fiyatına yakın bi fiyatla satılır mı? Normalde satılmaması gerekir.

Keyfe keder birinin pandemi öncesi aldığı bir bilgisayarı, 2yıl kullanımdan sonra yine sıfıra yakın fiyatla satmak uygun mudur?
Bu tür kişilere ölücü gerekir.

Bİr de kelepir ürün var.
Acil ihtiyaçtan satıp, nakite çevirilmesi gerekir. Dolayısıyla ürününü daha uygun fiyata vermesi gerekir.

Ölücüler de keyfe keder kişileri yıldırmak için varlar gibi.

2sene kullanılmış bir telefona sıfır fiyatına yakın bir para verir misin bir keyfe kedere?
Bu da öyle bir mantık.