ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BU ekonomi döneminde ölücü olmayıp ne olunacak?


Bu nasıl bir mantık? Elindeki telefonu piyasa fiyatının çeyreğine verir misin bir ölücüye?