Arkadaşlar, yazdığınız teknolojiye dair içerik işlerinde
"teknolojinin gelişmesiyle beraber..." tarzı cümleler kurmayın artık, noluur

Son bir haftada belki de 10 farklı kişiden içerik aldım ve hepsi de şu lafı bir şekilde kullandı.
Mesele sadece bu giriş değil aslında. Birçoğunuz farklı konularda içerik yazıyor olmanıza rağmen her birinizin içerikleri birbirinin aynısı.
Özgünlük bence sadece kopya kontrol testiyle ölçülen bir şey değil.
Bazı şeyler çok kalıplaşmış. Şahsen ben bir yazı okurken "gelişen teknolojiyle beraber..." tarzında bir giriş görünce anlıyorum o yazının satın alındığını.
Bir de içi boş, öylesine kullanılan bir şey bu hani.