Risk oranı çok yüksek fakat beklenir ise karlılık oranıda bir o kadar yüksek olabilecek bir yatırım. 4 yıldır teknik analiz ile uğraşan biriyim asla tek kademeden yüklü alım yapmayı mantıklı bulmuyorum.