Zaten şikayet yayınlama sürelerinin uzaması ve diğer gecikmelerden anlamış olmam gerekiyordu. Çok severek kullandığım bir siteydi itibarı kalmadı şuan. Ben mağazalardan ücret alarak şikayetlere cevap yazdırdıklarını biliyordum aylık yıllık. Bu biraz saçma olmuş... Şikayetvar'a yakışmamış.
işte bende bu yakışıksızlığın önüne geçmeyi planlıyorum. piyasada tekel oldukları için at koşturuyolar.