ozgunatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden onu değil de sizin kullanalım şikayet oluştururken. Şikayet oluşturduğumuzda en geç 2 gün içinde firmadan yanıt geliyor. Sizin sistemin artılarını anlatabilir misiniz hocam ? Tekrardan hayırlı olsun
Şöyle izah edim.

şikayet var dediğimiz firma her ne kadar kullanıcıların şikayet oluşturması için yapılmış olsa da aslında kurumsal firmalardan para tırtıklamak için yapılmış ve parayı veren firamaya her türlü desteği sağlayan bir firma .

Siz bir kullanıcı olarak şikayetiniz sonuçlanmadan şikayet kapatılabilir mi? cevap hayır? ama sikayet var yıllık yüklü mebla aldığı firmalara şikayeti kapatma özelliğini aktif etmiş durumda. başınıza gelmiş olabilir şikayetiniz sonuçlanmadan çözüldü olarak güncelleniyor. ve bu tamamen şikayet varın para gözlüğü yüzünden

Aşağıya şikayet var plus kurumsal üyelik panelinden ufak bir görüntü ekliyorum gerisini siz anlayın!

Kısaca para için kullanıcıyı mağdur etmicez. Şikayet çözümlenmeyene kadar kapatılamıcak.!