merhabalar satisini yaptigim 7-8 kalem urun var.Dolabima ise 200 civari ayni urunlerden ilan yukledim.Merak ettiğim ise az urun yukleyip begeni ve tekliflerle ust siralara cikarmak mi?yoksa 7-8 kalemden 2 ser ilan yukleyip begeni ve teklifle ust siralara cikmak mi mantik li?Demek istedigim umarim anlasilmistir.