Neden onu değil de sizin kullanalım şikayet oluştururken. Şikayet oluşturduğumuzda en geç 2 gün içinde firmadan yanıt geliyor. Sizin sistemin artılarını anlatabilir misiniz hocam ? Tekrardan hayırlı olsun