hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sürü firmaya yazacağım bol bol şikayet olacaktır. Siz kurun, gerisi bende ve benim gibi düşünenlerde
çok teşekkür ederim hocam azcık sabredin o vakit