gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ohooo daha varmış ya ben beklemeyi hiç sevmiyorum neyse zaman geçer elbet 🥲
inş geçer hocam ben 1 yıldır bekliyorum eccuk daha sizleri bekleticem

Şimdilik size 2 adet resimcik iletiyorum daha heycanlı olsun diğer sayfalar süprizz