Merhabalar,

Bugün satışa sunduğum ' İNSTAGRAM E-BOOK ' Kullanıcı adı alma satışım R10 tarafından kaldırıldı.
Yeni olduğum için gerçekten bilmeden soruyorum, taktik ve teknikleri anlatmak yasak mı? Çünkü sebep olarak ; Teknikleri anlatamazsınız denildi.

Yani ben bu işlemi 5 bin TL'ye yapsam sorun yok, fakat bu işlemin nasıl yapıldığını 200TL'den paylaşsam sorun mu oluyor?

Diğer arkadaşların, ajansların ve firmaların taktiklerini paylaşmak suç mu bilmiyorum.
Çünkü bu bilgiler sadece onlara ait gibi bir kural mı var? İnstagramın sunduğu bir seçenek değil mi başvuru?

Eğer kurallara aykırı hareket ettiysem özür dilerim, sadece anlam veremedim.

Teşekkürler