15 yıl superonline kullandıktan sonra geçtim, memnunum, 7 ay kadar oldu. 2 kere sorun yaşadım toplamda 2 gün internetsiz kaldım, başka kopma arıza yaşamadım. Hız yeterli, fiyat uygun, bölgenizde gigafiber varsa zaten diyecek bir şey yok. Başka birisinin kodu ile kayıt olursanız 1 ay size ve ona bedava geliyor, forumda bunun için para ödeyenler var, beleşe kullanmayın kodu