Hocam o ay 1000tl kazandınız diyelim, ana bayiye 600tl ödeme yaptınız diyelim, o bayiden aldığınız fatura ile 600tl gider gösterip kalan 400tl üzerinden vergi ödüyorsunuz, hatta evden vs çalışıyorsanız faturalar vs de gider olarak gösterilebiliyor.
Bir de genç girişimci kapsamına girerseniz ilk yıl bağkur ödemiyorsunuz ve kazancınız belli bir miktarı geçmezse vergiden muaf oluyorsunuz, en iyisi bir muhasebeci ile konuşmak ama.