hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşıtın üzerinde yok hocam benim kendi borcum var
Sizin kendi vergi borcunuz için Vergi dairesi aracı aldığınız zaman belli bir süre sonra ( bu araç rehni, banka hesabı blokesi, tapuya satılamaz vb şekilde olabilir) Rehin işlemi yapar ve o borcu ödemeden aracı satamazsınız bazen araç için yakalama da çıkıyor, eğer öyle olursa aracınızı yediemin otoparkına çekilip vergi borcunuz ve otopark bekleme vs ücretleri ödemeden aracı cıkartamazsınız. Gecen ay bir arkadaşıma bu işlem yapıldı ama vergi borcu baya yüksek bir miktardı.