hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşıtın üzerinde yok hocam benim kendi borcum var
Ozaman alabilirsin hocam ama ileride aracın üzerine haciz uygularlar satışını yapamazsın ödemeyince