Selamlar,

2000₺ nin biraz üstünde vergi borcum var şahıs şirketinden kalan bu şekilde araç alabiliyormuyum borcu kapatmadan. 2.el motosiklet alacağım . Araştırdım bulamadim hep araç satışı hakkında yazı var alış konusunda böyle bir bilgi bulamadım.