bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedelini ödemiş görünüyor ne demek? Aynısını annenize veya kız kardeşinize yapmış olsa bu videoyu izleyip bedelini ödemiş mi diyecektiniz? Bu söyleminiz tacizi normalleştirmektir. Sizi kınıyorum tavsiyen ticari konular dışında konu açmayın ne dediğinizin farkında bile değilsiniz!
video dan sonra ne yapmamı bekliyorsun dava mı açayım adama oradakiler müdahale etmiştir. polis gelmiştir. ben hiçbir ahlaksızlığı onaylamıyorum.