ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptığı şeyin bedelini ödemiş gibi duruyor. zaten işin bu noktaya varmasın da da asıl etken televizyonda orda burda ahlaksızlığı normal bir şeymiş gibi göstermek ve konuşmaktır. ben bundan şikayetçiyim.
Şimdi hasan normal bir vatandaş olup çıkıp sokakta o soruları sorsa veya bir akrabanıza sorsa hali ne olurdu ?. TV programları vs hepsi toplumu bu attığın linke sürüklüyor.
Bedelini ödemiş görünüyor ne demek? Aynısını annenize veya kız kardeşinize yapmış olsa bu videoyu izleyip bedelini ödemiş mi diyecektiniz? Bu söyleminiz tacizi normalleştirmektir. Sizi kınıyorum tavsiyen ticari konular dışında konu açmayın ne dediğinizin farkında bile değilsiniz!