Eleştirecek şeyler arıyorsanız buyrun. Ahlaksızlık insanların parayla izlediği bir programda degildir. Ahlaksızlık budur!
https://youtu.be/M837gczHBLU
yaptığı şeyin bedelini ödemiş gibi duruyor. zaten işin bu noktaya varmasın da da asıl etken televizyonda orda burda ahlaksızlığı normal bir şeymiş gibi göstermek ve konuşmaktır. ben bundan şikayetçiyim.
Şimdi hasan normal bir vatandaş olup çıkıp sokakta o soruları sorsa veya bir akrabanıza sorsa hali ne olurdu ?. TV programları vs hepsi toplumu bu attığın linke sürüklüyor.