En son Nokia 5110 karşılığında bir torba patlıcan almıştık yıllar yıllar önce. Şu an yakıt sebebiyle köylere gidemiyor o bir milyoncular bile. Kapitalist düzen bozulmaz hocam keşke öyle olsa deriz dururuz.