Aranızda benim gibi biraz yaşı ilerlemiş olanlar varsa bilirler. Eskiden köylere ucuz malzeme satan (şimdi bir milyoncu) gibi gelip sattığı ürün karşılığında buğday, nohut, un vs. Alıp giderdi. Bir nebze takas usulü satış vardı bundan herkes memnundu. Çok para kullanılmıyordu köy yerinde herkes bu işten kazanıyordu. Acaba diyorum takas sistemine geçilse nasıl olur. 😂 sizin yorumlarınız nedir. Herkes versin alsın piyasaya can gelsin. Para tedavülden kalksın ne güzel olur 😂