Merhabalar bundan 4 yıl önce falan sahibinden sitesinden Blackberry z10 cihaz satın aldım gönderici istanbuldaydi o zaman telefona 200 liraya anlaşmıştık ama 150 TL param vardı 50 TL borçlu kalmıştım parasını ibanini yatırdım cihazı göndermişti o dönemlerde öğrenci olduğum icin maddi durumum yoktu kendisine söyledim kendisi bana olunca gönderirsin demişti ben parayı göndermek istiyorum ama ne numarasını bulabiliyorum nede kendisini onu bulmam icin bir yol var mıdır ? Sahibinden hesabım kapandı dolandirildim dolandırılan ben olduğum halde kapandı mesajlara ulaşamıyorum o kişiyi bulabilme imkanım var mi ? Bulamazsam borcumu nasıl helal ettireceğim ben
Daha önce ödeme gönderdiğiniz ibana gönderin paranın devamını da, açıklamasına neden gönderdiğinizi yazarsınız. Eski tarihli banka kayıtlarına bakarak IBAN bulabilirsiniz.