Arkadaşlar çok uzatmadan özet geçeyim

2014 yılından ilköğretim matematik öğretmenliği kaydım var. 1 yıl okuyup bırakmıştım. (Kayıt yenilemedim)
Şuan devam eden bir dava var 3-5 yıl arası yargılanıyorum. Daha önceden bir sabıkam yok. HAGB talebim var.

Şimdi okula geri dönme kararı aldım. Muhtemelen dava sonucu memuriyet engeli koyacak önüme.

Davadan çıkabilecek muhtemel sonuçlar ve bunun memuriyete engeli ne düzeyde olur acaba. Engel olacaksa okula devam etmemeyi düşünüyorum çünkü. Para cezasına dönmesi ve engel oluşturmama ihtimali varmıdır. Veya HAGB kapsamında aynı şekilde engel oluşturmama ihtimali var mıdır

Detaylı bilgi ve yardım için
WhatsApp