RedLion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç senelik numara. Ona da gelemiyor insan işte hocam.
Benimki de öyle ama sanırım başka çare kalmadı. Spamları saydım şimdi 40 tane mesaj var. Delirmemek işten değil..