Fikirlerinizi için teşekkür ederim
Araç ve sürüş şekline göre lastik seçimi en doğrusudur.
Mesela bir aracımda petlas vardı bilerek aldım su tahliye şekli ve lastik sertliği uygundu 100 bin km yaptım 5 yılda o lastiklerle sattığım adamda bir süre bindi o lastiklerle ne çatlama ne aşınma ne performans eksikliği olmadı.
Yoksa şu marka iyi bu marka kötü demek yanlış olur.
Continental lastiği 15 bin km de bitirdiğimde oldu mesela başka bir araçta

halbuki ödüllü tasarımlı lastikti ama dayanmadı
Kış lastiği için hankook rs2 kış lastiğine bakmanı öneririm