xCraweL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşüyor fakat belki zamanla bakarım diye ayarlardan kapatmıştır bahsetmeler diye ek bildirim seçeneği var diye biliyorum.

(Teşekkürler bu arada )
Olabilir hocam, sordum müşteriye napıyım anlamadım valla.
Gece gece mesaj atmak istememiştim