Takip. Baya kötü oldu. Ama belliydi böyle olacağını. Aynısını Türkler Ahrefste yaptılar. Orası bitti. Semrushta yaptılar. O da bitti.
Fiyatlarına bakayım. Umarım çok uçuk değildir.

Vay anasını sayın seyirciler