Aklımda bir kurgu vardı,
sanal pos ödemeyi alınca ana havuz hesabına ücret gidecek sonra tekrar o hesaptan da diğer kişiye gidecek şekilde. Ama başka bir mantığı var mı acaba diye sormuştum.
Bazı sanal pos firmaları da pazaryeri çözümü sunuyor ödemeleri kendileri yapıyorlar galiba