Mrb, diyelim siz bir bankadan sanalpos aldınız ve Pazaryeri sitenizde kullandiriyorsunuz. Müşteri 100 TL ödeme sepet ödemesi yaptı. Sizin pos hesabınıza geçti para. Alışveriş tamamlandı. 10 TL komisyon alıp 90 tl satıcıya attınız. Bunun kurgusunu sizin yazacağıniz sistem yapacak sanalpos değil.
Aklımda bir kurgu vardı,
sanal pos ödemeyi alınca ana havuz hesabına ücret gidecek sonra tekrar o hesaptan da diğer kişiye gidecek şekilde. Ama başka bir mantığı var mı acaba diye sormuştum.