Herkes bir yorum yapmış hadi bende eksik kalmayayım Laik bir ülkede yaşadığımızı bende biliyorum diye konu açan kişinin bir isyanı olmuş, bunu biliyorsanız Müslüman bir ülkeyiz diye başlık atmayacaksınız o zaman, ben Müslüman bir ülkede yaşamıyorum, yaşamak da istemiyorum. Herkesin ortak görüşü olduğu gibi bende bu işin ahlak ve karakter ile alakalı olduğunu, herhangi bir inanç veya inançsızlık ile olamayacağını düşünüyorum ve zaten öyle. Ayrıca Müslüman adam merhametlidir, hak yemekten korkar demişsiniz, adam diyerek kadınları dışarıda bırakmanızı anlıyorum dinde de böyle zaten ama Müslümanlığın merhameti ve hak yememeyi öğütlediğini nereden çıkardınız? Hak yeme ama ganimet ye, hak yeme ama yok edilen kabilelerin eşlerini cariye yap diye özel maddeler yok mu mesela, bir inancın nasıl bir ahlaka sahip olması gerektiğini belirleyen kesin bir yargı yoktur, sevgi dini barış dini kardeşlik dini denmiş durulmuş ama o halde Kuran da geçen saldırın, öldürün, savaşın ayetleri nereden geliyor? En tehlikeli insan neyi savunduğunu bile bilmeyen insandır bence.