Madnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birde insanlar artık frontend 4-5 seneye bitecek falan diyorlar
Ekşi, R10 gibi yerlerde bu tarz yorumları ben de çok gördüm. Sektörde yeri olan insanlar ise tam tersini söylüyor. Ben ŞAHSEN, bitme gibi bir durumu görmüyorum ve mantıksız olduğunu düşünüyorum. Ancak tabii ki araştırma yapması gereken sizlersiniz.
Bu tür konularda araştırın, farklı insanları dinleyin, kendi yorumunuza sahip olun. Xxxx diyen insanlar var deyip ona göre hareket etmeyin.