Bu nasıl bir ayrıştırıcı başlık hangi söze kimin sözüne neye göre ya da sizin anladığınız müslümanlık kavramı ne adnan oktarda ben müslümanım diyordu ? İnsanları dini ile değil kişiliğiyle yargılamanızı öneriyorum.