gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kararsızsan backende başla. En azından deneyip tecrübe etmiş olursun. Ayrıca backende başlamak sana iki taraf içinde deneyim katar, bu sayede bir tarafı yaparken diğer taraf hakkında bilgin olması işini kolaylaştırır. Zaten ikisi bence bir elmanın iki yarısı, ondan dolayı iki taraf hakkında bilgi sahibi olmak senin için de güzel olabilir. Javascript bilgin varsa node ile başlayabilirsin.
sellimenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk işi arama aşamasında şirketler ya da insanlar back-end kısmını emanet etmekte daha çekingen oluyor. En azından benim gördüğüm bu şekilde. Sağda solda gördüğüm tüm back-end çalışanlar önce front-end başlamış sonra back-end çalışmaya başlamış ve o şekilde devam etmiş.
birde insanlar artık frontend 4-5 seneye bitecek falan diyorlar