merhaba, önceden az çok frontend bilgim vardı yani js haricinde html ve css bilgim var ama nedense sıkıcı geliyor gibi. bende karar veremedim yani. acaba backend'mi başlasam diye kararsız kaldım. kendimin çok yaratıcı olduğunu düşünmüyorum yani frontend devam etsem kendim çok fazla yaratıcı olamam hep github'dan tasarım yardımı alırım. bu sebeble backend kaysammı diye tereddütde kaldım. sizce hangisini tavsiye edersiniz? ve nedeninide yazarsanız sevinirim.
Eğer kararsızsan backende başla. En azından deneyip tecrübe etmiş olursun. Ayrıca backende başlamak sana iki taraf içinde deneyim katar, bu sayede bir tarafı yaparken diğer taraf hakkında bilgin olması işini kolaylaştırır. Zaten ikisi bence bir elmanın iki yarısı, ondan dolayı iki taraf hakkında bilgi sahibi olmak senin için de güzel olabilir. Javascript bilgin varsa node ile başlayabilirsin.