mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Frontend de yaratıcılığa gerek yok, tasarımcı tasarlar sana atar sen kodlarsın.
Ama bu sana sıkıcı geliyorsa hiç bulaşma, işkenceye dönüşür.
bilmiyorum sıkıcı geliyormu eminde değilim.