Şimdi sen 10 ay önceden iş alıp kaporasını alıyorsun zam üstüne zam tabii sadece kaporayla işi yapamıyorsun üstüne kendi sermayeni eritiyorsun işi zar zor teslim ediyorsun bu seferde işveren paranı eksik veriyor, sonradan çıkardığı artı işler için üçkağıt çeviriyor. Zaten hammadde aldı başını gidiyor, 10 ay sonra teslim edeceğin iş için kendi çalışma alanını dolduramayacağından malzeme teminini sonraya bırakıyorsun zamlar yüzünden zarar ediyorsun. Önceden söz senetti, yazılı sözleşmelere dönüp bakmazlardı esnaflar ama şimdi sürekli üçkağıt çevirmenin peşinde herkes. Yok efendim ben dedim sen dinlemedin, yok efendim ben onu unuttum/duymadım. Üretemeyen ülkenin ekonomisi yok olmaya mahkumdur. Daha bunlar iyi günlerimiz, kurdan ziyade bizim insanımızın az iş çok para mottosu mahvedecek bizi.