Fakire oynuyorlar da ondan, kahvaltı yapmak isteyen biri kalkıp bir ekmek alıp çayevine oturup yiyemez. Mecbur simit alacak. Ki günümüz simitlerinin de kuru ekmekten farkı yok, kalite yerlerde.. Biliyorlar zaten zengin biri simit almaz kolay kolay. Fakir napsın 2 simit 2 çay ile kahvaltı yapsa bak peynir, zeytin falan es geç 15-20 lira para öder. En çokta öğrencileere üzülüyorum. Yurt ücretine yüzde 80 zam, hayat pahalılığı çabası. Allah yardımcımız olsun ne diyeyim.