Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 8 seneyi geçti İstanbul'dan ayrılalı, dükkanı kapatalı da 12 sene oldu. Dükkanda bir müşterimiz vardı. Üst düzey Hristiyan ruhani liderlerden biri idi. (Psikopos'un bir tık altı) Biz oradan taşınalı onca yıl geçti. Cep telefonu kullanmadığı için biz onun bayramlarında onu istesek bile aramayız, arayamayız. Ama o halen bizim her bayramımızda bizi arar, iyi bayramlar diler. Kimileri olayı misyonerliğe bağlayacak ama alakası yok. Din konusunda tartışmalar benim çok sevdiğim ilgi alanım olduğu halde onunla din yada siyaset hakkında bugüne dek tek cümle dahi geçmedi aramızda. (İyi bayramlar kutlamaları dışında) işin özü; güzel bir söz var. "Dini, ırkı farketmez iyiler iyidir, kötüler kötüdür" Yolunuz iyi insanlara denk gelsin
Elbette sonuna kadar katılıyorum size fakat benim sitem ettigim konu farklı ben müslümanım diye gezen fırsatçı ahlâkı olmayan insanlardan bahsediyorum müslüman olan biri iyi olmalı en azından iyi olmak için çaba göstermeli. Ülkemizde müslüman insanlar çok var ama bir okadarda fırsatçı d0landırıcı var.