Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dertten mi içiyorsun , keyiften mi abi
Zevkten içiyoruz ama abartmamak şartıyla. Bizzat tam uyuşmayı, kontrolü ve dengeyi kaybetmeyi ve sarhoş olmayı hiç sevmem.