Ttnet kullanıyorum 95 tl ödüyorum bu ay sonu tahaddüt doluyor ve hiç bi paketi seçmezsem 280tl olacak 20mbit kullanıyorum sizce hangisini seçeyim normalde yüz kez ararlardı artık aramıyorlar