zaten bikaç ay önce açıklanmıştı %40 civarı bi zam yapılacaktı diye aklımda kaldı hatda.o zaman yapacaklardı,sonra hazirana erteledik filan dediler.yani bugün yarın hepsine aynısı olucak.35mbit internete 140tl ödüyorum,en azından bi düz 200tl yaparlar diye düşünüyorum ama dur bakalım ne çıkacak altından.