Merhaba. 26 yaşındayım. Yaklaşık 5 sene önce 2016 yılının sonunda ameliyat oldum. 4 numara uzak, 0.5 yakın vardı. Ameliyat 30 dk sürdü ve 1 gün ağrısını çektim. 6 yıldır keyfini sürüyorum. 6 ayda bir düzenli kontrol için gidiyorum.

Binlerce şükürler olsun bir sorun yaşamadım. İmkanı olan arkadaşlara ısrarla tavsiye ediyorum.