Merhaba,
Zaman zaman farklı php sürümlerinde çalışmam gerekebiliyor. Normalde portable xampp kullanıp farklı klasörlerde çalıştırıp işimi görüyordum. Ancak son zamanlarda mysql hata vermeye başladı.
Örn: Php 7.x olan xamppı kapatıp php 8 olan xamppı açıyorum ya apache açılmıyor ya mysql çalışmıyor. Pc resetliyorum bazen işe yarıyor bazen yaramıyor.
Bi gariplik var. Siz bu tür durumlar için ne kullanıyorsunuz? Nasıl çözümleriniz var?
Şimdiden teşekkürler