An itibari ile 95 TL ödediğim fatura 165 TL olarak geldi

8 yıldır Millenicom kullanıyorum. 100 Mbps fiber Tahütsüz paketi modem ücreti dahil 95 tl ödüyordum.
165 TL olmuş 🥰 Yarın arayıp iptal isteyeceğim bakalım fiyatı düşürtebilir miyim 😂 8 yıldır bu taktik ile ucuz kullanıyordum. Yemez ise sanırım artık değişiklik vakti geldi..
Sizlerde durum nedir?