Geçenlerde Yaşar Nuri hocanın videosunda dinledim. Şöyle diyordu "Neden insanlarımız Müslüman bir ülkeye çalışmaya, yaşamaya gitmez de Amerika, Almanya vb. ülkelere gitmeyi istiyor" diye soruyordu. Bence de haksız değildi.