Anlamadığım tek nokta bu konunun Müslümanlık ile ne ilgisi var?
Bir insanı bile gösterirken, aaa bak çok doğru insan ama namaz kılmıyor gibi yorumlanıyor.
Her konu da din üzerinden bir yargı var.
Anlattığınız konunun Müslümanlık ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum.

Ahlâk; İnsanların en hayırlısı, ahlakı güzel olanıdır.