Baska bir soze gerek duymuyorum ....
Ticarette kesinlikle is ve ticari ahlak yok turklerde ve muslumanlarda amerikada ticarette durustlugu ogrendim yasanmis benzer olaylar burdada basima geldi turkiyedede o yuzden ticaretimi yabancilarla yapma taraftariyim ticarette bir amerikali veya cogu yabanciyla is yaparken 2 kere dusunurum ama bir musluman ile is yaparken 40 kere dusunuyorum .