Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cyberpaneli 5 senedir kullanırım, hiç bir sorun yaşamadım. Hestia panel de gayet minimal harika bir panel.
İnanın hocam kalıbımı basarım baya temiz panel ama bir yatırım alsa şöyle tadından yenmez.