En dipten herkese
Merhaba değerli r10 ,

Belirttiğim üzere 0 Sermayem ile yapabilecegim iş arıyorum.
Şuanda mobildeyim bilgisayarım arıza verdi.
Aksilikler beni bulmakta üzmüyorum kendimi.

Web sitenize üyelik açabilirim,
Web sitenizi 199+ Forum blog Sosyal medya tanıtımı yapabilirim
Web sitenize ürün girişi saglayabilirim.
Web sitenize içerik girişi yapabilirim.

Teşekkür ederim şimdiden kolay gelsin herkese hayırlı pazarlar bol olsun inşaallah.